Kontaktujte nás: 775775615 | mattanelli@screality.cz
0 Kč


REALITY         


REALITNÍ ČINNOST od 3.března 2020 na základě zákona č. 39/2020 Sb. tzv. vázanou živnost, předmět podnikání je "Realitní zprostředkování".

Před platností "Zákona o realitním zprostředkování" byl vstup nových subjektů na realitní trh řešen pouze v rámci živnostenského zákona č. 455/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Od roku 2008 byla realitní činnost zařazena mezi 80 nově definovaných oborů činností zahrnutých do jediné živnosti a to volné.

S nákupem, prodejem či pronájmem bytové jednotky/nemovitosti se obvykle pojí řada nepříjemných činností, které je potřeba realizovat, aby vše probíhalo podle zákonných norem, se kterými většina lidí nemá žádné praktické zkušenosti.

V důležitých oblastech jsme Vám schopni poradit osobně a nebo s pomocí spolupracujících partnerů (právník, notář, daňový poradce,  hypoteční makléř, atd...)


Vstupem do jednání při prodeji/pronájmu jednotky/nemovitosti bývá vždy bezplatná a naprosto nezávazná osobní schůzka, buď u nás v kanceláři, nebo přímo v předmětné jednotce/nemovitosti. Hlavní náplní schůzky je obvykle navázání osobního kontaktu, seznámení se s předmětem prodeje/pronájmu, zjištění představy prodávajícího/pronajímatele a předložení návrhu možností dalšího postupu.

Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, obraťte se na mě s důvěrou a rád Vám poradím. Dotazy zasílejte na mattanelli@screality.cz.


PRODEJ BYTU / RD / CHATY / POZEMKU:         

  • osobní prohlídka předmětné bytové jednotky / nemovitosti
  • prověření všech potřebných dokumentů
  • zjištění požadavků prodávajícího
  • navržení případných úprav, tzv. příprava bytu/nemovitosti na prodej (vyklizení, úklid, vymalování, home staging, atd..)
  • dohoda mezi realitní kanceláří a prodávajícím o podmínkách prodeje (cena, délka spolupráce, provize, atd.)
  • pořízení fotografií, videa a plánku 3D bytové jednotky/nemovitosti, virtuální prohlídku 
  • zpracování návrhu nabídky (inzerce) a vzájemné odsouhlasení s majitelem
  • oslovení klientů z naší databáze
  • umístění inzerátu s nabídkou k prodeji na nejvýznamnější internetové realitní servery a sociální sítě
  • organizace prohlídek nabízené bytové jednotky s potencionálními zájemci a následná kvalitní osobní prezentace
  • v případě zajištění kupujícího:
    • příprava a podpis rezervační smlouvy ze strany realitní kanceláře, prodávajícího a kupujícího
    • zajištění kompletního hypotečního servisu (hypoteční úvěr, stavební spoření, kombinace různých forem úvěru a hotovosti)
    • příprava návrhu kupní smlouvy a její konzultace s prodávajícím a kupujícím
    • příprava návrhu na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí
    • spoluúčast při ocenění nemovitosti znalcem (nezbytné pro získání úvěru či pro podání daňového přiznání k "dani z nabytí nemovitých věcí" - dríve daň z převodu nemovitosti)
    • osobní účast při protokolárním předání a převzetí bytové jednotky/nemovitosti, včetně sepsání předávacího protokolu
    • zajištění nezbytných podkladů pro převody energií (plyn, elektřina), či telefonu.

PRODEJ DRUŽSTEVNÍHO BYTU - PŘEVOD DRUŽSTEVNÍHO PODÍLU:   

  • osobní prohlídka bytové jednotky
  • prověření všech potřebných dokumentů     
  • zjištění požadavků prodávajícího (převodce)
  • navržení případných úprav, tzv. příprava bytu na prodej (vyklizení bytu, úklid, vymalování, home staging, atd..)
  • dohoda mezi realitní kanceláří a prodávajícím o podmínkách převodu (cena, délka spolupráce, provize, atd.)
  • pořízení fotografií, videa a plánku 3D bytové jednotky
  • zpracování nové nabídky a vzájemné odsouhlasení s majitelem
  • oslovení klientů z naší databáze
  • umístění inzerátu s nabídkou na prodej na nejvýznamnější internetové realitní servery a sociální sítě
  • organizace prohlídek nabízené bytové jednotky s potencionálními zájemci a následná kvalitní osobní prezentace
  • v případě zajištění kupujícího (nabyvatele):
    • příprava a podpis rezervační smlouvy ze strany realitní kanceláře, převodce a nabyvatele
    • zajištění kompletního hypotečního servisu v případě financování převodu prostřednictvím úvěru (hypoteční úvěr, stavební spoření, kombinace různých forem úvěru a hotovosti), je-li to možné
    • kontakt s příslušným Bytovým družstvem, domluvení konkrétního termínu pro převod a osobní asistence
    • osobní účast při protokolárním předání a převzetí bytové jednotky, včetně sepsání předávacího protokolu
    • spoluúčast při ocenění nemovitosti odhadcem/znalcem (nezbytné pro získání úvěru)
    • zajištění nezbytných podkladů pro převody energií (plyn, elektřina), či telefonu.

PRODEJ BYTU / NEMOVITOSTI S EXEKUCÍ / INSOLVENCI:        

  • naše společnost zprostředkuje právní servis a zajistí realitní služby i zájemcům o prodej nemovitostí zatížených exekucí, či jiným omezením vlastnických práv. Neváhejte nás i v těchto případech kontaktovat na mattanelli@screality.cz     

PRONÁJEM BYTU / NEMOVITOSTI:           

  • osobní prohlídka bytové jednotky / nemovitosti
  • prověření všech potřebných  dokumentů
  • zjištění požadavků pronajímatele na budoucí nájemce/podnájemce
  • navržení případných úprav, tzv. příprava bytu na prodej (vyklizení bytu, úklid, vymalování, home staging, atd..)
  • dohoda mezi realitní kanceláří a pronajímatelem o podmínkách pronájmu bytové jednotky / nemovitosti (nájemné, poplatky na služby, provize, atd.)
  • pořízení fotografií, videa a plánku 3D bytové jednotky
  • zpracování nové nabídky a vzájemné odsouhlasení s majitelem
  • oslovení klientů z naší databáze
  • umístění inzerátu s nabídkou k pronájmu na nejvýznamnější internetové realitní servery a sociální sítě
  • organizace prohlídek nabízené bytové jednotky / nemovitosti s potencionálními zájemci a následná kvalitní osobní prezentace
  • v případě zajištění nájemníka / podnájemníka :
    • podpis rezervační smlouvy ze strany realitní kanceláře a nájemníka / podnájemníka
    • příprava návrhu kvalitní Nájemní smlouvy / Podnájemní smlouvy
    • osobní účast při protokolárním předání a převzetí bytové jednotky / nemovitosti, včetně sepsání předávacího protokolu
    • zajištění nezbytných podkladů pro požadované převody energií (plyn, elektřina), či telefonu na nájemce / podnájemce
    • pomoc při řešení vzniklých sporů, či problémových situací mezi pronajímatelem a nájemcem/podnájemcem  po celou dobu trvání nájmu / podnájmu

ZAJIŠTĚNÍ FINANCOVÁNÍ - HYPOTÉKY:               

  • osobní setkání s finančním poradcem naší společnosti "POZOR - u nás před podpisem rezervační smlouvy"
  • na základě Vašich požadavků na výši hypotečního úvěru a zjištění Vaší finanční situace Vám je/není vystavena GARANČNÍ LISTINA - hypoteční formulář
  • GARANČNÍ LISTINA - hypoteční formulář je Vaše 100% garance, a to i v případě, že nezajistí-li Vám naše společnost hypoteční úvěr ve výši uvedené v hypotečním formuláři, máte právo na odstoupení od rezervační smlouvy a na vrácení celého rezervačního poplatku
  • máte možnost výběru z více produktů hypotečních bank a s naší účastí si vyberete tu nejvhodnější možnost financování kupované bytové jednotky / nemovitosti
  • ušetříme Vám čas, větší část osobních jednání při vyřizování úvěru v bance za Vás bude vyřizovat náš finanční poradce
  • nebudete nuceni se seznamovat s komplikovaným postupem vyřízení hypotéky
  • konzultace a zajištění hypotéky u naší společnosti je pro Vás ZDARMA (poplatky se hradí pouze bance dle podmínek vybrané banky)

PRÁVNÍ SERVIS:              

  • ke každému pronájmu, prodeji či koupi nemovitosti neodmyslitelně patří sepsání patřičné kvalitní smlouvy
  • na základě uzavřené Dohody o poskytování právních služeb zajišťuje pro společnost Středočeské reality kompletní právní servis advokátní kancelář Mgr.Milana Edelmanna, advokát č.ev. ČAK 10918.  Advokát je v souladu se zákonem o advokacii pojištěn pro účely případné odpovědnosti advokáta za škodu, jež způsobí v souvislosti s  poskytováním právních služeb, a to prostřednictvím Rámcové pojistné smlouvy  o profesním pojištění advokátů, uzavřené mezi Generali pojišťovnou a.s., a Českou advokátní komorou, jejímž je členem, přičemž minimální limit pojistného plnění z pojištění advokátů podle § 24a odst. 1 zákona o advokacii, činí 3 000 000,- Kč. Advokát je pak nad rámec tohoto pojištění připojištěn o částku 7 000 000,- Kč.
  • zprostředkujeme nejen návrh,  ale i potřebnou konzultaci pro dojednání finální podoby dané smlouvy
  • zařídíme vše potřebné na  katastrálním úřadě
  • zprostředkování notářské úschovy (není hrazeno RK) a nebo zajištění úschovy finančních prostředků na deponačním účtu realitní kanceláře (zdarma)
  • naše spolupráce nekončí prodejem či pronájmem nemovitosti. Při vzniku jakýchkoli následných situací, či při potřebě dalších konzultací, zůstáváme našim klientům plně k dispozici.

DAŇOVÉ PORADENSTVÍ:          

  • po zrealizovaném prodeji nemovitosti budete možná potřebovat poradit i v oblasti daní, vždyť náš daňový systém je tak složitý, že se každý snadno může nechtěně dostat do problémů, a to nechceme, proto Vám rádi nabídneme pomoc i zde.